خانه / دندانپزشکی / اصلاح طرح لبخند زیبا برای زیبایی خنده / زیبا بخندید

اصلاح طرح لبخند زیبا برای زیبایی خنده / زیبا بخندید

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران, دندانپزشک زیبایی خوب در تهران, بهترین دندانپزشکان تهران

اصلاح طرح لبخند زیبا برای زیبایی خنده / زیبا بخندید

این‌گونه درمان‌ها برای فردی انجام می‌پذیرد که بیماری دندانی ندارد یا این‌که به همراه نیاز درمانی، خواستار بهبود ظاهری دندان‌های خود است.

در افراد، ژن مسئول رشد فک‌ها کاملا مستقل از ژن مسئول تکامل دندان‌هاست.

بنابراین هرگونه ناهماهنگی در نسبت میان اندازه دندان‌ها با رشد فک بالا و پایین، می‌تواند به نامرتب شدن یا شلوغی دندان‌ها از یک طرف و فاصله افتادن میان دندان‌ها از طرف دیگر منجر شود.البته عوامل دیگری هم می‌تواند به بی‌نظمی در آرایش دندان‌ها بینجامد از جمله زود از دست دادن دندان‌ها و پوسیدگی بین دندانی، بخصوص در دندان‌های شیری که به کاهش فضای فکی و در نتیجه از دست رفتن فضای لازم برای رویش دندان‌های دائمی منجر می‌شود.

بیماری‌های لثه نیز از طریق لقی دندان‌ها و حرکات نامطلوب دندانی باعث ایجاد ظاهر نامطلوب برای بیمار می‌شود و عوارض مهمی مثل عفونت، درد و بوی نامطبوع دهان را ایجاد می‌کند.

بنابراین اگر به دنبال بهبود ظاهری دندان‌های خود از طریق ردیف شدن دندان‌ها هستید در درجه اول باید از سوی یک دندانپزشک باتجربه در زمینه زیبایی یا متخصص ترمیمی و زیبایی به طور دقیق معاینه شوید تا علت نامرتبی دندان‌ها تشخیص داده شود، زیرا در بسیاری موارد ممکن است به یک درمان جامع‌تر مثل ارتودنسی هم نیاز داشته باشید.

بنابراین بی‌توجهی به علت زمینه ساز نامرتبی دندان‌ها براحتی به شکست درمان زیبایی و اتلاف هزینه و زمان شما می‌انجامد.در این زمینه متخصصان ترمیمی و زیبایی هرروزه با افرادی مواجه می‌شوند که سرخورده از انجام این گونه درمان‌های شتابزده در مراکزی هستند که ادعا کرده بودند قادر به مرتب کردن دندان‌ها در یک جلسه هستند که متاسفانه رفع مشکلات به وجود آمده برای آن‌ها در بسیاری موارد براحتی ممکن نیست.

زیبایی در دندانپزشکی شامل آن دسته از خدماتی می‌شود که به‌منظور ارتقای وضع ظاهری دندان‌ها، لثه لب‌ها و در تمام قسمت‌های دهان انجام می‌گیرد.

برای مشاوره رایگان با شماره تماس ۲۲۹۸۴۱۰۰ تماس بگیرید.

اصلاح طرح لبخند